מנחת הסדנה
ענבר עדות מעצבת רב תחומית, המתמחה בעיצוב מותג וחווית משתמש, בעלת סוכנות למיתוג וחווית משתמש דיגיטלית DragonsCanFly. בעשור האחרון יצרתי מוצרים ותהליכי מיתוג עבור 40+ סטרטאפים ישראלים כש-4 מהן עשו אקזיט, והובלתי עשרות חברות ישראליות מובילות כגון: תמי4, רנואר, טוונטי4סבן, שילב , קרולינה למקה, מגה ספורט ועוד.. ליצירת חוויה דיגיטלית ומיתוג. אני מאמינה שהקסם לעיצוב המושלם נולד בחיבור ואנרגיות טובות מול לקוחות, ותהליכים מובלים בצורה מתוכננת ושיטתית.
רקע על הסדנה
הסדנה ממחישה ומלמדת תהליך מתודולוגי להובלת מוצר, שיצרתי, בחנתי ויישמתי עם עשרות חברות בשנים האחרונות. התהליך כולל ניהול סדנאות, ראיונות משתמשים, מחקר ויזואלי ושאלונים, והוא מתבצע בסנכרון מלא עם אנשי השיווק והמוצר בארגון.
השיטה שאציג בסדנה מייצרת חיבור בין אסטרטגיה עסקית שיווקית לפתרון עיצובי בהתאמה לקהלי היעד של החברה.
היא נותנת השראה ומלמדת כלים למעצבים עם תשוקה ורצון, שבאמצעותם יוכלו לקחת צעד קדימה מבחינת התפתחות מקצועית, ולהוביל תהליך עיצוב מוצר דיגיטלי מסקראץ׳.
מה נלמד בסדנה
הכרות עם שלבי העבודה הראשוניים לעיצוב קונספט למוצר
-
למידת המוצר -מעבר על כל שלבי העבודה המקדימים להכנת הקרקע להכרות עם המוצר - איסוף מידע טכני על המוצר, שאלונים, מחקרים וכו
-
מעבר על תהליך איסוף המידע על אסטרטגיית ושפת המותג
-
יצירת בריף על בסיס אסטרטגיה עסקית
-
למידה של מסע לקוח וארכיטקטורה של המוצר
יצירת תהליכי עבודה שיתופיים בחברה לפיתוח הקונספט עצמו בעזרת סדנאות
-
הכנת סדנאות מרובות משתתפים שאתם תובילו
-
אופן ניהול תהליך הסדנאות
-
הכרות עם תרגילי העבודה השונים ולימוד הרצתם בדרך לפיתוח הקונספט - ניתוח אסטרטגיית מותג, ערכים, מתחרים, אופי המותג, מיצוב בשוק וכו
-
תהליך מחקרי השראה
עיצוב הקונספט והצגתו
-
תהליך העבודה על הקונספט, איך מתחילים לעצב מאפס, מהם השלבים?
-
הכנה לקראת פרזנטציה כולל שאלונים מקדימים לקהלי יעד
-
אופן הצגת הקונספט של המוצר ודמואים- נלמד איך מציגים את הקונספט בחברה בצורה הכי טובה וחוויתית שתשכנע את בעלי התפקידים המכריעים
תרגול
-
תרגול כל שלבי הסדנאות בחלוקה לזוגות או צוותים
-
הצגת תרגילי הסדנאות
-
שאלות
-
סיכום
עם מה תצאו
הסדנה תעניק לך שיטה יעילה עם תרגילים ותהליכים מובנים, שיעזרו לך ליצור שפה ויזואלית מאפס עבור כל מיני סוגי מוצרים.
למי הסדנה מיועדת
כל מי שרוצה ללמוד על תהליך אסטרטגי של עיצוב מוצר, אבל בעיקר מעצבי ומעצבות מוצרים מכל התחומים, מעצבי ומעצבות מרקטינג, ומנהלי ומנהלות מוצר.